Receptie service


U kunt via ons op flexibele basis receptionisten, gastheren, gastvrouwen en frontoffice medewerkers inhuren. U kunt ons inhuren voor korte termijn maar ook lange termijn dienstverlening. Wij hebben een ruim bestand aan medewerkers binnen onze receptie service afdeling en kunnen bij u al snel kandidaten voorstellen.

Onze receptionisten worden net als onze beveiligers gescreend door de politie en zijn dus van onbesproken gedrag.


Onze receptionisten zijn:

  • Gastvrij
  • Dienstverlenend
  • Professioneel
  • Gescreend
  • In het bezit van een BHV certificaat

Wij hebben verschillende partners waarbij wij de volledige afdeling frontoffice bemannen en hebben direct kandidaten beschikbaar.

De volgende werkzaamheden kunnen wij u uithanden nemen:

  • Ontvangen en doorverwijzen van bezoekers
  • Eventueel noteren van gegevens van bezoekers
  • Eventueel uitreiken en innemen van bezoekerspassen
  • Beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer
  • Verwerken en verdelen van binnenkomende en uitgaande post
  • Afhandelen van vragen en klachten (en zo nodig doorverwijzen naar de juiste personen)
  • Plannen en noteren van afspraken en reserveringen
  • Reserveren en gereedmaken van zalen, lokalen en/of (vergader)ruimtes
  • Ordenen en onderhouden van de balie- of receptieomgeving
  • Signaleren en melden van verdachte omstandigheden of gedragingen in/om het gebouw
  • Adequaat handelend optreden in geval van calamiteiten (onder meer activeren van noodprocedures en inlichten van hulpdiensten)
  • Eventueel beheren van kantoorartikelen en andere materialen binnen het gebouw
  • Afsluiten van het gebouw en/of overdragen van de verantwoordelijkheid aan beveiligingsmedewerkers
  • Eventueel bieden van ondersteuning op het gebied van administratieve handelingen (bijvoorbeeld kopiëren en printen)


Wij zijn bereikbaar op 088-4347687 of neem contact op via het contactformulier.


CONTACT OPNEMEN


Inloggen
Call Now Button