Receptie beveiliging
HD receptie beveiliging
Op flexibele basis kunt u via ons receptionisten, service medewerker beveiliging, gastheren, gastvrouwen en frontoffice medewerkers inhuren. U kunt ons voor korte termijn, maar ook voor lange termijn inhuren. Binnen onze receptie beveiliging afdeling hebben wij een ruim bestand aan medewerkers en kunnen wij bij u al snel kandidaten voorstellen.
Net als onze beveiligers worden onze receptionisten gescreend door de politie en zijn dus van onbespoken gedrag.
Onze receptionisten zijn:
- Gastvrij
- Dienstverlenend
- Professioneel
- Gescreend
- In het bezit van een BHV certificaat
Uitgebreide mogelijkheden servicemedewerker beveiliging
Wij hebben direct kandidaten beschikbaar. We hebben namelijk verschillende partners waarbij wij de volledige afdeling frontoffice bemannen.
Welke werkzaamheden kunnen wij u uit handen nemen?
- Het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers
- Het noteren van gegevens van bezoekers
- Het uitreiken en innemen van binnenkomend telefoonverkeer
- Het beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer
- Het verwerken en verdelen van binnenkomende en uitgaande post
- Het afhandelen van vragen en klachten (en zo nodig doorverwijzen naar de juiste personen)
- Het plannen en noteren van afspraken en reserveringen
- Het reserveren en gereedmaken van zaken, lokalen en/of (vergader) ruimtes
- Het ordenen en onderhouden van de balie- of receptieomgeving
- Het signaleren en melden van verdachte omstandigheden of gedragingen in/om het gebouw
- Het adequaat handelend optreden in geval van calamiteiten (onder meer activeren van noodprocedures en inlichten van hulpdiensten)
- Het beheren van kantoorartikelen en andere materialen binnen het gebouw
- Het afsluiten van het gebouw en/of overdragen van de verantwoordelijkheid aan beveiligingsmedewerkers
- Het aanbieden van ondersteuning op het gebied van administratieve handelingen (bijvoorbeeld kopiëren en printen)