Receptie service
HD receptie service
Op flexibele basis kunt u via ons receptionisten, gastheren, gastvrouwen en frontoffice medewerkers inhuren. U kunt ons voor korte termijn, maar ook voor lange termijn inhuren. Binnen onze receptie service afdeling hebben wij een ruim bestand aan medewerkers en kunnen wij bij u al snel kandidaten voorstellen.
Net als onze beveiligers worden onze receptionisten gescreend door de politie en zijn dus van onbespoken gedrag.
Onze receptionisten zijn:
- Gastvrij
- Dienstverlenend
- Professioneel
- Gescreend
- In het bezit van een BHV certificaat
Uitgebreide mogelijkheden
Wij hebben direct kandidaten beschikbaar. We hebben namelijk verschillende partners waarbij wij de volledige afdeling frontoffice bemannen.
Welke werkzaamheden kunnen wij u uit handen nemen?
- Het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers
- Het noteren van gegevens van bezoekers
- Het uitreiken en innemen van binnenkomend telefoonverkeer
- Het beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer
- Het verwerken en verdelen van binnenkomende en uitgaande post
- Het afhandelen van vragen en klachten (en zo nodig doorverwijzen naar de juiste personen)
- Het plannen en noteren van afspraken en reserveringen
- Het reserveren en gereedmaken van zaken, lokalen en/of (vergader) ruimtes
- Het ordenen en onderhouden van de balie- of receptieomgeving
- Het signaleren en melden van verdachte omstandigheden of gedragingen in/om het gebouw
- Het adequaat handelend optreden in geval van calamiteiten (onder meer activeren van noodprocedures en inlichten van hulpdiensten)
- Het beheren van kantoorartikelen en andere materialen binnen het gebouw
- Het afsluiten van het gebouw en/of overdragen van de verantwoordelijkheid aan beveiligingsmedewerkers
- Het aanbieden van ondersteuning op het gebied van administratieve handelingen (bijvoorbeeld kopiëren en printen)