Planner | Amersfoort

Amersfoort

40 uur p/w

Ervaring als planner pré


HD Group B.V. In verband met de gezonde groei van onze organisatie zijn wij opzoek naar een nieuwe collega voor 40 uur per week. Werkdagen: maandag t/m vrijdag 08:30-17:00.

Over HD Security Services B.V.

HD Security is een particuliere beveiligingsbedrijf en is met name actief in de zorgbeveiliging, GGZ Beveiliging, Mobiele surveillance, alarmopvolging en dienstverlening binnen de mobiele surveillance in de breedste zin des woords. Onze medewerkers werken dagelijks met plezier voor ons. Als werkgever investeren wij continu in onze waardevolle medewerkers. Dit doen wij onder andere door het geven van periodieke trainingen en cursussen. De medewerkers zien de kantoren van HD Security als een thuis. U kunt ze regelmatig tegenkomen op ons kantoor, de ene keer voor een praatje de andere keer om samen leuke dingen doen. Dit alles noemen wij het WIJ gevoel binnen HD Security.

Over de functie:

Wij zoeken een nieuwe collega in ons kantoor team. Op de planning is elke dag anders. Vaak hebben wij te maken met last-minute opschalingen. Stressbestendigheid en multi-tasken is van essentieel belang in deze functie. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en je vind het niet erg om daar waar nodig langer door te werken.

Het team:

Op ons kantoor in Amersfoort hebben wij fulltime werken: Directeur, operationeel manager, accountmanager, boekhouder en 2 parttime backoffice/administratief medewerkers.

Profiel:

  • • Als planner heb je sterke sociale en communicatieve vaardigheden.
  • • Ervaring als planner is een pré
  • • Overtuigingskracht zit in je genen
  • • Je woont in Amersfoort of een straal van 35 kilometer eromheen.
  • • Kan in teamverband werken
  • • Kennis Word, Excel en Outlook (MS Office)
  • • Je bent een betrokken teamplayer die proactief werkt en graag verantwoordelijkheid neemt.
  • • Om een kwalitatieve service te leveren, geef jij je tot het uiterste
  • • Naast het hebben van een gezonde dosis geduld, ben je stressbestendig en bereid je flexibel op te stellen

Functie omschrijving:

  • • Het verwerken van alle planningsaanvragen, inclusief alle bijkomende handelingen
  • • Je onderhoud goed contact met onze opdrachtgevers en personeel;
  • • Controle facturatie inleenbedrijven/ZZP-ers
  • • Beantwoorden inkomende telefoongesprekken;
  • • Rapporteren aan management en directie
  • • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Wij bieden:

  • • Werken in een jong, dynamisch team;
  • • Werken in een groeiende organisatie waar veel gebeurt;
  • • Een marktconform salaris tussen de 2300 en 2700 bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek;

Heb je nog vragen? Wij zijn te bereiken op telefoonnummer 088-4347687.


Solliciteer direct


Inloggen
Call Now Button